Blogas

Efektyvi riebalų deginimo treniruočių programa vyrams ir moterims – pasiruoškite veiskmingai 6 savaičių rutinai

Autorius: Artūras Data: 13/04/2024 Peržiūros: 358 Komentarai 0
Efektyvi riebalų deginimo treniruočių programa vyrams ir moterims – pasiruoškite veiskmingai 6 savaičių rutinai

Pradėti niekam nėra lengva... Tačiau pradėti galite jau dabar su mūsų sukurta efektyvia treniruočių programa, kuri pavers Jus tikra riebalų žudymo mašina, jei tik laikysitės plano visas 6 savaites sąžiningai! Turėdami po ranka šį planą tikimės, jog ji privers jus jaustis netik patogiau, bet ir motyvuoti siekti užsibrėžto tikslo!

Skaityti daugiau

Kaip tinkamai išsirinkti dviratį: dydžių išaiškinimas pagal dviračio tipą

Autorius: Artūras Data: 14/06/2023 Peržiūros: 1270 Komentarai 0
Kaip tinkamai išsirinkti dviratį: dydžių išaiškinimas pagal dviračio tipą

Vienas iš svarbiausių dalykų, į kuriuos reikia atsižvelgti renkantis naują dviratį, yra rėmo dydis. Nors ant dviračio galite daug ką reguliuoti, kad jis kuo geriau atitiktų jus, tai su rėmu to nepadarysite ir jei jis bus per mažas arba per didelis, važiuojant galite jaustis nepatogiai. Tai gali sukelti įvairius sąnarių skausmus, o dviratis gali nesivaldyti taip, kaip turėtų, o tai gali turėti neigiamos įtakos jūsų maloniam pasivažinėjimui.

Skaityti daugiau

Omega-3 žuvų taukai: neabejotina nauda organizmui ir smegenų veiklai bei kaip juos geriausia vartoti

Autorius: Artūras Data: 15/04/2023 Peržiūros: 1408 Komentarai 0
Omega-3 žuvų taukai: neabejotina nauda organizmui ir smegenų veiklai bei kaip juos geriausia vartoti

Žuvų taukai (omega-3) patenka į populiariausių maisto papildų sąrašą. Tiesą sakant jie yra perkamiausi visame pasaulyje. Nuo jauniausio iki seniausio, daugumos asmenų spintelių lentynose galėtume aptikti maisto papildų, kuriuose yra būtent omega-3 riebalų rūgščių, kurios atlieka nepaprastai svarbų ir naudingą vaidmenį žmogaus sveikatai. Jei žmogus savo kasdieninėje mityboje nesuvalgo optimalaus kiekio daug riebalų turinčios žuvies, tai omega-3 žuvų taukų papildų vartojimas būtų naudingas sveikatai, kurie gali padėti gauti pakankamą kiekį omega-3 riebalų rūgščių.

Skaityti daugiau

Didelis pakartojimų skaičius prie mažą raumenų augimui: ką sako tyrimai?

Autorius: Artūras Data: 05/12/2023 Peržiūros: 431 Komentarai 0
Didelis pakartojimų skaičius prie mažą raumenų augimui: ką sako tyrimai?

Vis dar svarstote koks pakartojimų skaičius ištiesų labiau tinka auginant raumenų masę? O gal jau žinote tai, kad 6-12 yra „aukso viduriukas“ tačiau laikui einant imate abejoti ar tai išties efektyviausias būdas? Jeigu taip, tuomet šis straipsnsis yra kaip tik Jums! Skaitykite toliau ir sužinosite keletą subtilybių bei patarimų, kurie ženkliai prisidės prie Jūsų nusistovėjusios programos bei pakeis Jūsų įsitikinimus apie treniruočių programas raumenų masei.

Skaityti daugiau

Patarimai kaip atsikratyti įkyrių nugaros skausmų be vaistų

Autorius: Artūras Data: 26/07/2023 Peržiūros: 514 Komentarai 0
Patarimai kaip atsikratyti įkyrių nugaros skausmų be vaistų

Remiantis Amerikos fizinės terapijos asociacija, du trečdaliai JAV gyvenančių žmonių turi apatinės nugaros dalies reguliariai pasikartojančių skausmo simptomų, o tam, kad numalšinti skausmą, naudoja įvairius vaistus. Jie gali padėti, tačiau tai tik trumpalaikis efektas ir tai nėra sveika juos naudojant ilgą laiką.

Skaityti daugiau

FST-7 treniruočių programa neįtikėtinai greitam raumenų masės prieaugiui

Autorius: Artūras Data: 03/04/2023 Peržiūros: 1813 Komentarai 2
FST-7 treniruočių programa neįtikėtinai greitam raumenų masės prieaugiui

FST-7 yra koncepcija, kurią sukūrė Hany Rambod. Jiss išugdė keletą profesionalių kultūristų ir elitinių sportininkų. Yra žinoma, kad ši programa veikai greitai ir sukuria puikų anabolinį atsaką.

Skaityti daugiau

L-Teaninas (angl. L-Theanine): geriausias natūralus papildas susikaupimui ir nerimui be pašalinių poveikių?

Autorius: Artūras Data: 22/10/2022 Peržiūros: 1705 Komentarai 0
L-Teaninas (angl. L-Theanine): geriausias natūralus papildas susikaupimui ir nerimui be pašalinių poveikių?

Teaninas yra aminorūgštis, kurią galima aptikti arbatoje ir kai kuriuose grybuose. Egzistuoja dvi šios amino rūgšties formos: L-teaninas ir D-teaninas. L-teaninas yra labiausiai paplitusi forma. Žmonės dažniausiai naudoja L-teanino papildus psichinei funkcijai stabilizuoti. Jis taip pat gali būti naudojamas esant nerimui, stresui, psichikos sutrikimams ir kitiems simptomams, tačiau dar nėra išsamių mokslinių įrodymų, patvirtinančių šiuos poveikius.

Skaityti daugiau

Kas yra kolagenas ir kuo gali būti naudingi kolageno papildai?

Autorius: Jilian Data: 22/10/2022 Peržiūros: 1600 Komentarai 0
Kas yra kolagenas ir kuo gali būti naudingi kolageno papildai?

Kolagenas yra priskiramas baltymų rūšiai. Yra žinomi 28 kolageno tipai, iš kurių I tipo kolagenas sudaro 90% žmogaus organizme esančio kolageno. Kolagenas daugiausia sudarytas iš aminorūgščių glicino, prolino ir hidroksiprolino.

Skaityti daugiau

Sportas namuose - daug privalumų turintis būdas palaikyti puikią fizinę formą

Autorius: Sandra Data: 04/10/2022 Peržiūros: 655 Komentarai 0
Sportas namuose - daug privalumų turintis būdas palaikyti puikią fizinę formą

Norint palaikyti gerą fizinę formą, nebūtina niekur eiti iš namų - tam, kad padaryti gerą treniruotę tikrai nėra būtinas abonementas sporto klube. Labai daug galima pasiekti tiesiog savo namuose - nesvarbu, ar kalbėtume apie ištvermę, raumenų jėgą ar sudegintas kalorijas - šiais laikais visus šiuos dalykus ir dar daugiau galima pasiekti sportuojant kambaryje. Peržvelgus visą privalumų sportuojant namuose sąrašą, jis atrodo tikrai įspūdingas, tad pradėkime. 

Skaityti daugiau

CrossFit treniruotė: 5 dienų savaitės rutina, padėsianti sustiprėti kaip reikiant

Autorius: Artūras Data: 04/10/2022 Peržiūros: 3196 Komentarai 0
CrossFit treniruotė: 5 dienų savaitės rutina, padėsianti sustiprėti kaip reikiant

CrossFit treniruočių programų populiarumas auga neįtikėtinai sparčiai. Dar prieš kelioliką metų, dauguma atlektų rinkdavosi dažniausiai įprastas fitneso treniruočių programas, nereikalaujančias didelio intensyvumo. Tačiau CrossFit treniruotės yra kitokios. Nieko panašaus į nuobodžia svarmenų ir kardio treniruotę. Norint išgyventi alinančią Crossfit treniruotę, reikia didelės sprogstamosiso jėgos ir tuo pačiu metu ištvermės.

Skaityti daugiau

Amino rūgštys: perdėtas šių papildų populiarumas ar visgi veiksmingas pasirinkimas raumenims?

Autorius: Artūras Data: 30/09/2022 Peržiūros: 963 Komentarai 0
Amino rūgštys: perdėtas šių papildų populiarumas ar visgi veiksmingas pasirinkimas raumenims?

Tikriausiai kažkada pastebėjote aminorūgščių žargoną („Amino“, „amino rūgštys“ arba „Amino acids“), atspausdintų tiek ant jūsų, tiek kitų asmenų maisto papildų pakuočių. Visi yra apie jas girdėję, tačiau tik nedaugelis žmonių iš tikrųjų žino, kokią svarbą turi aminorūgštys padedant jums pasiekti savo kūno rengybos tikslus.

Skaityti daugiau

10 populiariausių treniruoklių apžvalga - kuris efektyviausias kardio treniruotėms?

Autorius: Artūras Data: 22/06/2022 Peržiūros: 1996 Komentarai 0
10 populiariausių treniruoklių apžvalga - kuris efektyviausias kardio treniruotėms?

Realybė tokia, kad galite praleisti daug mažiau laiko ir sudeginti dar daugiau kalorijų, jeigu protingai nuspręsite, kokią įrangą naudosite kardio treniruotėms. Taigi, užuot šokus į savo įprastai pasirenkamą „elipsinę mašiną“, parengėme Jums keletą geresnių sprendimų.

Skaityti daugiau

Angliavandenių vartojimas: 9 paprastos taisyklės metant svorį

Autorius: Artūras Data: 15/06/2022 Peržiūros: 1171 Komentarai 0
Angliavandenių vartojimas: 9 paprastos taisyklės metant svorį

Kad ir kokiu dideliu priešu laikote angliavandenius, tikėdamiesi sulieknėti, jie vistiek yra svarbūs, bent jau tam tikras kiekis. Nieko nelaukdami sužinokite šias taisykles ir Jūs tikrai turėsite netik pageidaujamą kūno sudėjimą pritaikius jas, tačiau ir daugiau energijos bei ilgalaikį rezultatą nustojus riboti angliavandenius.

Skaityti daugiau

Kreatinas – veiksmingiausias maisto papildas sportininkams?

Autorius: Artūras Data: 29/06/2018 Peržiūros: 7217 Komentarai 2
Kreatinas – veiksmingiausias maisto papildas sportininkams?

Kreatinas – ne vienam girdėtas žodis sportuojančių tarpe. Jo vardas linksniuojamas vis dažniau, dėl savo unikalių savybių sunkumų kilnotojams, tad nieko nuostabaus - kreatinas tapo vienu iš populiariausiai vartojamų maisto papildų.

Skaityti daugiau

L-Karnitinas: laikas sužinoti viską

Autorius: Artūras Data: 12/04/2018 Peržiūros: 23896 Komentarai 0
L-Karnitinas: laikas sužinoti viską

L-Karnitinas padeda transportuoti riebalus, ypač ilgosios-grandinės riebalines rūgštis į mitochondrijų ląsteles, kur vėliau riebalai yra oksiduojami – panaudojami kaip kuras – adenosino trifosfatų gamybai, ar ATP.

Skaityti daugiau

Tribulus Terrestris: ar jis tikrai veiksmingas?

Autorius: Artūras Data: 06/08/2017 Peržiūros: 22043 Komentarai 6
Tribulus Terrestris: ar jis tikrai veiksmingas?

Tribulus Terrestris (gulsčioji ragužė) – tai augalas, dar vadinamas žemės žvaigžde, kerintis tropinėse bei subtropinėse šalyse. Dar nuo pat senovės, vyrai vertino šį stebuklą dėl savybių, galinčių sustiprinti seksualinį potraukį bei padidinti testosterono kiekį.

Skaityti daugiau

Kre-Alkalyn - pažangiausia kreatino forma?

Autorius: Artūras Data: 06/08/2017 Peržiūros: 11967 Komentarai 4
Kre-Alkalyn - pažangiausia kreatino forma?

Kre-Alkalyn® - tai naujausia buferinė kreatino forma, pasižyminti daug stabilesniu poveikiu, lyginant su įprastais kreatino monohidrato produktais. Ši patentuota unikali formulė pasižymi stabilumu skrandžio rūgštyse, kas nulemia pilną kreatino įsisavinimą. Šių veiksnių pasekoje, jaučiamas daug efektyvesnis poveikis liesai raumenų masei, jėgai ir anaerbonei ištvermei.

Skaityti daugiau

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Autorius: Artūras Data: 06/08/2017 Peržiūros: 41599 Komentarai 4
Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Norite vėl susigrąžinti ryškius preso raumenis, ar pagaliau įgyvendinti šį tikslą pirmą kartą? Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.

Skaityti daugiau

BCAA papildai - didžiulė nauda bet kuriam sportininkui

Autorius: Artūras Data: 06/08/2017 Peržiūros: 9874 Komentarai 2
BCAA papildai - didžiulė nauda bet kuriam sportininkui

Liekninanti dieta išryškins Jūsų raumenis, tačiau tai gali sumažinti ir bicepso apimtį. Išsišakojusios grandies amino rūgšties papildai (BCAA‘s) gali apsaugoti Jūsų raumenis nuo dietos sukeliamo katabolinio efekto.

Skaityti daugiau

Vitaminas D: kaip ši medžiaga gali būti naudinga sportuojantiems

Autorius: Artūras Data: 23/10/2017 Peržiūros: 5160 Komentarai 0
Vitaminas D: kaip ši medžiaga gali būti naudinga sportuojantiems

Skaityti daugiau

„Tabata“ treniruotės tvirtesnėms ir daug didesnėms rankoms? Taip!

Autorius: Artūras Data: 23/10/2017 Peržiūros: 7047 Komentarai 1
„Tabata“ treniruotės tvirtesnėms ir daug didesnėms rankoms? Taip!

„Tabata“ treniruotės nėra kažkokia naujiena daugumai, tačiau, kad ir kaip ten bebūtų, jos išlieka begalo populiarios, nes tai yra paprastas, intensyvus ir greitas būdas pagerinti savo kūno formą, kraujospūdį bei medžiagų apykaitą vos per 4 minutes! „Tabat

Skaityti daugiau

Tobulas mitybos planas auginantiems liesą raumeninę masę

Autorius: Artūras Data: 10/12/2017 Peržiūros: 29842 Komentarai 0
Tobulas mitybos planas auginantiems liesą raumeninę masę

Masės auginimo periodas: tai mintis gąsdinanti kone visus sportuojančiuosius. Dauguma mano, kad teks suvartoti didžiulius kiekius ne tik baltymų, bet ir drąstiškai padidinti bendrą suvartotą kalorijų normą, tad ši idėja neatrodo iš pirmo žvilgnio patraukli.

Skaityti daugiau

Testosteronas ir jo skatinimas: efektyviausios medžiagos, apie kurias privalote sužinoti plačiau

Autorius: Artūras Data: 10/12/2017 Peržiūros: 19808 Komentarai 0
Testosteronas ir jo skatinimas: efektyviausios medžiagos, apie kurias privalote sužinoti plačiau

Sužinokite viską apie efektyviausias testosterono skatinimo medžiagas ir tai, kokį vaidmenį organizme atlieka šis vyriškasis hormonas. Išmokite pasirinkti skatintojus teisingai!

Skaityti daugiau

Jėgos treniruočių ciklas - 16 savaičių aukščiausio jėgos taško programa

Autorius: Artūras Data: 10/12/2017 Peržiūros: 19225 Komentarai 0
Jėgos treniruočių ciklas - 16 savaičių aukščiausio jėgos taško programa

Šis jėgos treniravimo ciklas susidaro iš dviejų ciklų: 8 savaičių jėgos didinimo ciklo ir 8 savaičių aukščiausio taško siekimo ciklo.

Skaityti daugiau

Treniruočių programa raumenų masei – Full-Body. 3 dienų tikra rutina pradedančiąjam

Autorius: Artūras Data: 10/12/2017 Peržiūros: 41060 Komentarai 2
Treniruočių programa raumenų masei – Full-Body. 3 dienų tikra rutina pradedančiąjam

Ši sporto treniruočių programa ideali bet kuriam naujokui. Neimituokite pažengusių kultūristų programų. Auginsite raumenis lėčiau, o laiko sugaišite daugiau.

Skaityti daugiau

Beta-Alaninas - metabolitas apie kurį privalote sužinoti daugiau

Autorius: Artūras Data: 10/12/2017 Peržiūros: 5648 Komentarai 0
Beta-Alaninas - metabolitas apie kurį privalote sužinoti daugiau

Beta - Alaninas į rinką atėjo su trenksmu! Maisto papildas greitai tapo pamėgtas tų atstovų, kurie užsiima jėgos ar kitu, daug trumpų intervalų intensyvumo reikalaujančiu sportu. Beta - Alaninas dar kitaip žinomas kaip prekinis ženklas „carnoSyn“, kuris į rinką atidundėjo staiga ir kaip tikra super žvaigždė, dėl savo gebėjimo padidinti raumenyse esančio Karnozino lygį.

Skaityti daugiau

DAA (d-asparto rūgštis) - perversmas testosterono skatintojų rinkoje

Autorius: Artūras Data: 10/12/2017 Peržiūros: 12149 Komentarai 0
DAA (d-asparto rūgštis) - perversmas testosterono skatintojų rinkoje

Kas yra DAA (d-asparto rūgštis) ir kokiu būdu veikia? Jeigu ieškote atsakymų į šiuos klausimus, šis straipsnis kaip tik Jums. DAA - tai viena stipriausių testosterono skatintojų medžiagų rinkoje.

Skaityti daugiau

Argininas ir jo didžiulė nauda sportininkams

Autorius: Artūras Data: 10/12/2017 Peržiūros: 8789 Komentarai 0
Argininas ir jo didžiulė nauda sportininkams

L-Argininas yra dalinai pakeičiamoji amino rūgštis. Kaip L-Argininas įtakoja raumenų augimą? L-Argininas ir jo asocijacija su augimo hormonu (GH). Jeigu norite sužinoti plačiau apie visą tai, rekomenduojame pasiskaitinėti!

Skaityti daugiau

ZMA - vienas iš labiausiai pamėgtų produktų sportininkų tarpe

Autorius: Artūras Data: 10/12/2017 Peržiūros: 14674 Komentarai 0
ZMA - vienas iš labiausiai pamėgtų produktų sportininkų tarpe

ZMA – tai paprasčiausia trijų medžiagų kombinacija, tam tikru santykiu, turinti sinergetinį poveikį. ZMA dažniausiai vartojamas dėl šių savybių – siekiantiems didesnio testosterono ir augimo faktoriaus IGF-1 sportininkų tarpe. ZMA turi ir kitų, aibę teigiamų savybių.

Skaityti daugiau

GABA ir šios amino rūgšties trūkumas: viskas, ką privalu sužinoti

Autorius: Artūras Data: 10/12/2017 Peržiūros: 12276 Komentarai 1
GABA ir šios amino rūgšties trūkumas: viskas, ką privalu sužinoti

GABA yra priskiriama neurotransmiterių grupei (veikia kaip nootropikai). GABA turi eilę teigiamų savybių. Viena jų, kaip populiariausia tarp sportininkų – stebinantis poveikis skatinant augimo hormono lygį (GH) bei riebalų deginimą.

Skaityti daugiau

Rodoma 1 iki 30 iš 32 (2 Pages)